Werkwijze

Het eerste contact

Nadat een afspraak met u als klant tot stand is gekomen gaan we in een vrijblijvend oriënterend gesprek uw wensen omtrent een internetsite vertalen naar haalbare doelen. Samen kijken we naar uw specifieke situatie en komen we met een voorstel. Door middel van een intakeformulier worden de belangrijkste onderdelen vastgelegd. Op basis van het vrijblijvende gesprek schrijft Landstra & de Groot webdesign een op maat gemaakte offerte.

Productontwikkeling

Na goedkeuring en bevestiging van de opdracht wordt begonnen met de ontwikkeling van de website. De oplevering hiervan is op te delen in twee fasen, namelijk:

  • Vormgeving
  • Technische realisatie van de website

De vormgever maakt op basis van kernwoorden en huisstijl een concept vormgeving. Het voorlopige ontwerp wordt aan u voorgelegd ter beoordeling. U beoordeelt de website op de vormgeving. De website is dan nog niet functioneel. Deze fase wordt herhaald totdat u tevreden bent.

Met de technische realisatie van de website wordt begonnen wanneer de vormgeving door u is goedgekeurd. De programmeur krijgt nu de opdracht om te werken aan de back-end. Hoewel hiervoor een basis is ontwikkeld, een klein of een groot CMS, komt hierbij mogelijk maatwerk kijken.

Oplevering

Na een uitgebreide testfase zal Landstra & de Groot webdesign de nieuwe internetsite aan u te presenteren. Hierbij gaan we op detail niveau kijken naar de functionaliteiten van de site. U ontvangt gebruikersnamen en wachtwoorden om toegang te verkrijgen tot het onderhoudssysteem. Daarnaast zal de werking het CMS worden toegelicht. Zijn beide partijen tevreden, dan gaat het product online.

Service en onderhoud

Service en onderhoud staat bij ons hoog in het vaandel. Staat uw internetsite online, dan kunt u rekenen op een gedegen ondersteuning van Landstra & de Groot webdesign. Op werkdagen zijn wij van 09:00 uur tot 17:00 uur telefonisch bereikbaar op 0596 - 683 328. Daarnaast kunt u ons altijd benaderen door gebruik te maken van het online contactformulier.

Wat u van Landstra & de Groot webdesign mag verwachten:

  • Helpdesk onderhoudssysteem
  • Ondersteuning bij het vullen van de site
  • Advisering over doorontwikkeling van de site
  • Domeinnaam en e-mail instellingen
  • Bugfix
  • Advisering
  • Google ranking